به سلامتے!!!!!!!!!!!

تنهایی های من . . .

به سلامتے!!!!!!!!!!!

سلامتی سفیدی کفنم . . . . 
سلامتی پنبه تو دهنم . . . . . 
سلامتی غسل میت و میز غسال خونه . . . .   
سلامتی روزی که جنازم در میاد از کشوی سرد خونه . . . . 
سلامتی حجله من سر کوچمون . . . . 
سلامتی اعلامیه ی جوون . . . . 
سلامتی ربان مشکی و لباس سیاه . . . . 
سلامتی پارچه مشکی های روی دیوار . . . . 
سلامتی اشک مادر و پدرم . . . . 
سلامتی آجری ک میزارن زیر سرم . . . . 
سلامتی خاک تازه قبرم . . . . 
سلامتی شب اول مرگم . . . . 
سلامتی اخرین لحظه ک دست میکشن رو چشام . . . . 
سلامتی آخرین نگام . . . . . 
سلامتی رگ دستم . . . . 
سلامتی خودم ک به کسی نگفتم از زندگیم خستم . . . . 
سلامتی خودم ک بی صدا رفتم . . . . 
سلامتی روز تشیع و روز سوم و روز هفتم . . . . 
و بسلامتی رفیقام ک با دنیا عوضشون نمیکنم. . . . .



نظرات شما عزیزان:

مسافری از دیار بی کسی
ساعت18:36---12 شهريور 1398
ب سلامتی سه روزم
روز مرگم
روز دفنم
روز هفتم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در چهار شنبه 6 خرداد 1394برچسب:,ساعت21:21توسط یونس |